Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Bakan Çiftçi tarih verdi! ‘Sokak köpeklerinin hepsi toplanacak’

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, sahipsiz sokak hayvanlarının büyük bölümünün toplandığını belirterek yılbaşına kadar tüm sokak köpeklerinin barınaklara alınacağını açıkladı.

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, sahipsiz sokak hayvanlarının büyük bölümünün toplandığını

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, GÜSODER yöneticileri ve üyeleriyle yaptığı toplantıda sahipsiz sokak hayvanlarına ilişkin son durumu değerlendirdi. Bakan Çiftçi, yapılan çalışmalar sonucunda sokak hayvanlarının yaklaşık yüzde 89’unun toplandığını ifade etti.

Bakan Çiftçi, yaptığı açıklamada hedefin net olduğunu vurgulayarak yıl sonuna kadar sokaklardaki tüm köpeklerin barınaklara alınacağını söyledi. Sahipsiz hayvanlarla ilgili politikalarda geri adım atılmayacağını ifade eden Çiftçi, sürecin tamamlanması için çalışmaların hızlandırıldığını kaydetti.

“İşi yokuşa sürüyorlar”

Bakan Çiftçi, bazı belediyelerin uygulamalarda yeterli hassasiyeti göstermediğini de dile getirdi. Özellikle bazı büyükşehir ve il belediyelerinin süreci yavaşlattığını savunan Çiftçi, yasanın uygulanması konusunda eksiklikler bulunduğunu ifade etti.

Sahipsiz hayvan politikalarında yeni dönem vurgusu

Toplantıda sahipsiz hayvanların kontrol altına alınması, barınak kapasitelerinin artırılması ve koordinasyonun güçlendirilmesi gibi başlıkların da ele alındığı belirtildi. Bakanlık, sürecin hem kamu güvenliği hem de hayvan refahı açısından yürütüldüğünü vurguladı.