İstanbul’un Kağıthane ilçesinde 1 Nisan 2022’de meydana gelen olayda 41 yaşındaki Burçak Şişman, evinin balkonundan düşerek ağır yaralandı. Zemine düşmeden önce ağaçlara çarptığı belirtilen Şişman, olay sonrası hastaneye kaldırılarak yoğun bakımda tedavi altına alındı. Uzun süre yaşam mücadelesi veren Şişman’ın vücudunda çok sayıda kırık oluştuğu ve kalıcı sağlık sorunları yaşadığı bildirildi.
Yoğun bakım sürecinin ardından bilinci açılan Şişman’ın, kendisine yöneltilen “Seni aşağıya kim attı?” sorusuna “O adam” yanıtını verdiği ileri sürüldü. Bu ifadenin ardından olayın seyrine ilişkin yeni bir soruşturma süreci başlatıldı. Şişman’ın daha sonra verdiği beyanlarda eşinin kendisini balkondan ittiğini iddia ettiği aktarıldı.
Soruşturma davaya dönüştü
Olayın ardından yapılan şikayetler üzerine eş hakkında soruşturma başlatıldı. Sürecin ilerleyen aşamasında dosya “kasten öldürmeye teşebbüs” suçlamasıyla iddianameye dönüştü. Şüpheli A.Ş. ise suçlamaları kabul etmedi. Eşinin ailesinin baskısıyla kendisine iftira attığını öne sürdü. Sanığın 15 Eylül’de hakim karşısına çıkması bekleniyor.
Avukat: “Failin cezalandırılması bekleniyor”
Şişman’ın avukatı, müvekkilinin uzun süre komada kaldığını ve tedavi sürecinin ardından ifade verebildiğini belirtti. Olaydan önce genç kadının evden kaçtığı ve yardım aradığı yönünde bulgular bulunduğunu ifade etti. Davanın son aşamaya geldiğini söyleyen avukat, failin cezalandırılmasını beklediklerini dile getirdi.
Sağlık durumu devam eden etkiler bırakıyor
Burçak Şişman’ın iyileşme sürecinin devam ettiği ancak konuşma güçlüğü yaşadığı ve gözünde kalıcı görme kaybı oluştuğu belirtildi.
