Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Cumhurbaşkanı açıkladı: Trump ile baş başa görüşme masada

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, NATO Zirvesi öncesinde yaptığı açıklamada ABD Başkanı Donald Trump ile görüşme gerçekleştirebileceklerini söyledi.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, NATO Zirvesi öncesinde yaptığı açıklamada ABD

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, AK Parti TBMM Grup Toplantısı’nın ardından gazetecilerin sorularını yanıtladı. Ankara’da düzenlenecek NATO Zirvesi öncesinde değerlendirmelerde bulunan Erdoğan, ABD Başkanı Donald Trump ile yapılması beklenen görüşmeye ilişkin önemli mesajlar verdi.

7-8 Temmuz tarihlerinde Ankara’da gerçekleştirilecek NATO Zirvesi öncesinde konuşan Erdoğan, ABD Başkanı Donald Trump ile bir araya gelip gelmeyeceğine ilişkin soruya yanıt verdi. Bir gazetecinin, “Donald Trump geldiğinde zirve dışında bir görüşmeniz olacak mı?” sorusunu cevaplayan Erdoğan, “Büyük ihtimalle olacak” ifadelerini kullandı.

NATO Zirvesi için hazırlıklar sürüyor

Başkent Ankara, NATO Zirvesi öncesinde yoğun bir hazırlık sürecinden geçiyor. Çok sayıda lider ve üst düzey heyetin katılması beklenen zirve için güvenlik ve organizasyon çalışmalarının aralıksız sürdüğü belirtiliyor. Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın Trump ile olası görüşmeye ilişkin açıklaması da zirvenin en dikkat çekici gündem maddelerinden biri olarak öne çıktı.

Meclis kapanmadan düzenlemeler tamamlanacak

Erdoğan, gazetecilerin sorularını yanıtlarken “Terörsüz Türkiye” süreci kapsamında hazırlanan yasal düzenlemelere ilişkin de değerlendirmelerde bulundu. Cumhurbaşkanı, söz konusu düzenlemelerin Türkiye Büyük Millet Meclisi tatile girmeden önce tamamlanması için çalışmaların sürdüğünü belirterek, “Meclis kapanmadan yetiştirebildiğimiz kadar yetiştireceğiz” dedi.