Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, bir süredir Ankara Bilkent Şehir Hastanesi Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Hastanesi’nde tedavi gören usta sanatçı İbrahim Tatlıses’i ziyaret etti. Ziyaret kapsamında hem sanatçının sağlık durumu hakkında bilgi alındı hem de geçmiş olsun dilekleri iletildi.
Bakan Ersoy’a ziyaret sırasında Hastane Başhekimi Prof. Dr. Emre Adıgüzel ve fizyoterapist Caner Tan eşlik ederek Tatlıses’in tedavi sürecine ilişkin değerlendirmelerde bulundu.
Sağlık durumu hakkında bilgi alındı
Ziyarette İbrahim Tatlıses’in fizik tedavi sürecinin seyrine ilişkin doktorlardan detaylı bilgi alındı. Bakan Ersoy, sanatçının tedavisinin yakından takip edildiğini belirterek sürecin olumlu ilerlemesi temennisinde bulundu. Hastane yetkilileri, Tatlıses’in rehabilitasyon sürecinin planlı şekilde devam ettiğini ifade etti.
Ersoy’dan “acil şifalar” mesajı
Ziyaret sonrası sosyal medya hesabından açıklama yapan Bakan Mehmet Nuri Ersoy, İbrahim Tatlıses’in Türk müziği için önemli bir değer olduğunu vurguladı. Ersoy, paylaşımında sanatçıya geçmiş olsun dileklerini ileterek, “Sanat hayatı boyunca eserleriyle milletimizin gönlünde müstesna bir yer edinen Sayın Tatlıses’e acil şifalar diliyorum” ifadelerini kullandı.
İbrahim Tatlıses’in tedavi süreci yakından takip ediliyor
Usta sanatçının Ankara Bilkent Şehir Hastanesi’nde sürdürülen fizik tedavi sürecinin düzenli kontrol altında olduğu belirtiliyor. Tedavi sürecinin uzman ekipler tarafından planlı şekilde yürütüldüğü ve gelişmelerin yakından takip edildiği aktarıldı.
