Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Tarihi karar! Beşiktaş resmen Euroleague’de

EuroLeague yönetiminin aldığı kararla gelecek sezondan itibaren lig 20 takımla oynanacak. Yapılan oylama sonrası Beşiktaş GAİN, ekonomik sorunlar yaşayan Monaco’nun yerine 20. takım olarak EuroLeague’e dahil edildi.

EuroLeague yönetiminin aldığı kararla gelecek sezondan itibaren lig 20 takımla

EuroLeague’de yapılan yönetim kurulu toplantısının ardından önemli bir karar çıktı. Lig, gelecek sezondan itibaren 20 takımla oynanacak şekilde yeniden yapılandırıldı. Bu kapsamda Beşiktaş GAİN, EuroLeague’e katılan son takım oldu. Siyah-beyazlı ekip, böylece Avrupa basketbolunun en üst düzey organizasyonuna yeniden dönüş yapmış oldu.

Alınan kararda ekonomik sıkıntılar yaşayan Monaco’nun organizasyondan çıkarılması etkili oldu. Monaco’nun yerine Beşiktaş GAİN’in dahil edilmesi kararı, EuroLeague hissedarlarının oy birliğiyle değil, 13 hissedarın desteğiyle kabul edildi.

EuroLeague 20 takımla oynanacak

Yeni formatla birlikte EuroLeague, gelecek sezondan itibaren 20 takımla düzenlenecek. Bu değişiklikle birlikte maç sayısının artması ve rekabet seviyesinin daha da yükselmesi bekleniyor.

Beşiktaş için yeni Avrupa sayfası

Beşiktaş GAİN’in EuroLeague’e dönüşü, kulüp açısından önemli bir sportif ve ekonomik adım olarak görülüyor. Siyah-beyazlılar, yeniden Avrupa’nın en prestijli basketbol sahnesinde mücadele edecek.