EuroLeague’de yapılan yönetim kurulu toplantısının ardından önemli bir karar çıktı. Lig, gelecek sezondan itibaren 20 takımla oynanacak şekilde yeniden yapılandırıldı. Bu kapsamda Beşiktaş GAİN, EuroLeague’e katılan son takım oldu. Siyah-beyazlı ekip, böylece Avrupa basketbolunun en üst düzey organizasyonuna yeniden dönüş yapmış oldu.
Alınan kararda ekonomik sıkıntılar yaşayan Monaco’nun organizasyondan çıkarılması etkili oldu. Monaco’nun yerine Beşiktaş GAİN’in dahil edilmesi kararı, EuroLeague hissedarlarının oy birliğiyle değil, 13 hissedarın desteğiyle kabul edildi.
EuroLeague 20 takımla oynanacak
Yeni formatla birlikte EuroLeague, gelecek sezondan itibaren 20 takımla düzenlenecek. Bu değişiklikle birlikte maç sayısının artması ve rekabet seviyesinin daha da yükselmesi bekleniyor.
Beşiktaş için yeni Avrupa sayfası
Beşiktaş GAİN’in EuroLeague’e dönüşü, kulüp açısından önemli bir sportif ve ekonomik adım olarak görülüyor. Siyah-beyazlılar, yeniden Avrupa’nın en prestijli basketbol sahnesinde mücadele edecek.
